2014. nov 21.

Meglepték Csobot Adélt

írta: budapest24
Meglepték Csobot Adélt

Hien egyetemi felvételt nyert születésnapján

Lufik, szerpentinek tűsarkú cipők… Csobot Adél és Hien hatalmas bulival ünnepelte 20. születésnapját. Az énekesnőknél a kerek évszámhoz különleges élmények kapcsolódtak: Adélnak egy meglepetés parti, Hiennek pedig az egyetemi felvétele tette felejthetetlenné a nagy napot.

hien_csobot_adel_4.jpg

Fantasztikus bulival ünnepli idén 20. születésnapját a Telenor Magyarország: a mobilszolgáltató december 5-én Havasi Havasi Symphonic Aréna Show-val köszönti előfizetőit. A szuperkoncertre két tehetséges hazai énekeső is ellátogat, Csobot Adél és Hien, akik szintén idén ünnepelték a kerek évfordulót. Adél már hónapokkal korábban megtervezte a tökéletes bulit, amely végül egészen máshogy alakult.  „Szerettem volna egy hatalmas bulit szervezni a barátaimmal, de a nagy rohanásban erre végül nem maradt idő. Amikor közelgett a nap és felhívtam az ismerőseimet mindenki azt mondta, hogy nem ér rá. Már kicsit el is keseredtem, amikor az egyik barátnőm végül azt mondta, eljön velem bulizni – ekkor még nem sejtettem semmit.

hien_csobot_adel_2.jpg

Amikor megérkeztünk a helyreszínre, ott volt az összes barátom és az anyukám is. Nagyon örültem, hiszen ritkán tudunk találkozni, mivel nagyon messze lakik tőlem” – mondta Adél, aki azt is elárulta, szüleivel a hatalmas távolság miatt nap mint nap beszélnek telefonon. „Igazi telefonfüggő vagyok, nem tudok létezni nélküle. Akárhová megyek, a mobilom ott van a kezemben. Nagyon szeretem, hogy a közösségi portálokon bárhol bármikor tarthatom a kapcsolatot a barátaimmal és a családommal, így nem tűnik olyan nagynak a köztünk lévő távolság” – tette hozzá az énekesnő.

Hien szintén idén lett 20 éves, a szülinapját egy nagyon fontos hír tette felejthetetlenné számára. „A születésnapomon tudtam meg, hogy felvettek a Berklee Egyetemre, ezzel a legnagyobb álmom valósult meg” – mesélte Hien, aki egy kedves gyermekkori történetet is felelevenítette – „Az egyik első emlékem a harmadik szülinapomhoz kötődik. Az ünneplésen velem volt az egyik legjobb barátnőm is, akivel nem bírtuk kivárni, hogy anya felvágja a tortát, így kézzel beleettünk. Erről egy helyes videót is készítettek a szüleim, amelyet a mai napig gyakran visszanézünk a tabletemen” – tette hozzá.

 

Szólj hozzá

zene bulvár Csobot Adél Hien