2016. jan 13.

Megviselte a siker Radics Gigit

írta: budapest24
Megviselte a siker Radics Gigit

Az énekesnő volt a Class Utas heti vendége

Radics Gigi 16 évesen megnyert egy országos tehetségkutatót, és azóta a hazai könnyűzenei élet meghatározó szereplője. A sikert nagyon élvezi, de nem mindig volt ez így – árulta el Garami Gábornak a Class Utasban. A piacvezető rádió népszerű webes műsorában az ország legismertebb előadói vallanak szakmáról és magánéletről. Ezen a héten többek között az is kiderült, hogy Radics Giginek hatévesen már felnőttekből álló zenekara volt.

radicsgigi_garamigabor_class.jpg

Radics Gigi zenész famíliából származik, és a minőségi zene iránti rajongása igen korán megmutatkozott. „Amikor hatévesen elkezdtem énekelni, Cserháti Zsuzsa volt a mindenem. Cserháti-dalokkal jártunk mindenfelé a zenekarommal – ahol az átlagéletkor 35 év volt!” – emlékezett vissza a fiatal énekesnő, aki felnőtt társasága miatt az iskolában mindig idősebbnek érezte magát a többieknél. A nehézségek a tehetségkutatós győzelme után is folytatódtak. „Nappali tagozatra jártam, nagyon nehéz volt. Hazaértem hajnali kettőkor, reggel hétkor pedig keltem a suli miatt, és ezt a hét minden napján” - mesélte Gigi, akinek a hirtelen jött népszerűséggel is meg kellett küzdenie.

„Amikor hazamentem a Megasztár döntő után, körülbelül százötvenen vártak a házunk előtt, elképesztő érzés volt. Nagyon fáradt voltam, ezért másnap délután három körül ébredtem fel, kimentem a szobából és mindenki autogramot és fotót kért tőlem. Nem tudtam hova tegyem ezt az egészet, hiszen a legtöbben gyermekkorom óta ismertek. Kellett egy kis idő, amíg megszoktam” – tette hozzá az énekesnő, akit ma már kevésbé zavar, ha például felismerik az utcán, annak pedig kifejezetten örül, ha meghallja magát a rádióban. Pozitív személyisége és kisugárzása nem csak a rajongókat, de a Class FM népszerű műsorvezetőjét Garami Gábort is lenyűgözte.

radicsgigi_class.jpg

„Talán nem bántok meg vele senkit, ha azt mondom, ritka az ennyire tiszta lelkű énekes a mai popszakmában, és ezt a hallgatók is érzik. A Class Kívánságműsorban rendszeresen kérik a dalait, és a visszajelzések alapján nagyon szerethető, tehetséges, üde előadónak tartják. Minden porcikájából árad a zene, ami nem is csoda, hiszen apai ágon az idősebb korosztály számára sokat jelentő Radics Béla gitáros rokona” – árulta el a Class FM műsorvezetője, akinek nem kellett kétszer kérnie, hogy Gigi elénekelje neki útközben a hallgatók egyik kedvencét, a Vadonatúj érzést. 

Milyen dalra hagyta abba a sírást gyermekkorában? Angolul vagy magyarul szeret jobban énekelni? Hogyan lett Beyoncé-rajongó és miért nevették ki annyiszor Radics Gigit? Kiderül a Class Utas legújabb adásából, amely a leghallgatottabb rádió Facebook oldalán és a  HYPERLINK "http://www.classfm.hu-n" www.classfm.hu-n is elérhető. 

Sztárvendégek, friss ötletek, meglepetések és szokatlan helyzetek - Class Utas minden héten a Class FM Facebook oldalán!

 

Szólj hozzá

program Class Fm