2016. feb 03.

Új terepen a BioTechUSA

írta: budapest24
Új terepen a BioTechUSA

A sportcélú táplálék-kiegészítőket gyártó BioTechUSA az idei évben magyarországi kommunikációs aktivitásai között üdvözölheti a klasszikus televíziós reklámfilmet is. A vadonatúj imázs szpotot a nézők az Atmedia portfóliójába tartozó televízió csatornákon február 1-jétől, több hónapon keresztül, különböző – havi termékkampányokhoz kapcsolódó – promóciós végződésekkel láthatják.

A szpotban saját testsúlyos, súlyzós, illetve állóképességi sportokat – cross fit, kettlebell, futás és kerékpározás – űző embereket látunk. Az első képkockák a küzdelemről, az erőlködésről szólnak, amikor is utoléri őket a kimerülés és elvész a lendület.  A film egyszer csak felgyorsul, a szereplőkbe visszatér az élet, felpörög a rope, hasít a bringás, szalad a futó, lendül a kettlebell. A narráció a képpel összhangban kínálja fel a lehetőséget, hogy a táplálék-kiegészítők segítségével átlépjük határainkat: „Senki nem mondta, hogy könnyű. De ne hidd, hogy elérted a határaidat. Ennél sokkal több van benned! Készen állsz rá, hogy kihozzuk belőled?

A szpot azokhoz szól, akik változtatni szeretnének az alakjukon – fogyni vagy izmosodni szeretnének, legálisan szeretnék növelni a teljesítményüket vagy csak többet szeretnének tenni az egészségükért. A kreatív koncepciót a céggel közösen a Mediator Group Reklámügynökség dolgozta ki, illetve ők bonyolították a médiavásárlást. A megvalósítás az Umbrella feladata volt, a filmet Simon Ádám rendezte, melyben Dobos Tamás operatőr is közreműködött. A forgatás egy teljes napot vett igénybe tavaly októberben, a szereplőkkel külső és belső helyszíneken is forgattak. A szpot Endrédi Máté színművész hangján „szólal meg”, aki a BioTechUSA 2016-os rádió szpotjainak is a hangját kölcsönözte. A filmből 30 és 60 sec változatok készültek, ez utóbbi nem narrált, angol feliratot kapott, így tekinthető meg az Interneten és nemzetközi fitnesz kiállítások – melyeken a cég kiállítóként képviselteti magát – kivetítőin.

BioTechUSA

A BioTechUSA 1999 óta értékesít sportolók és az egészségükre odafigyelők számára minőségi étrend-kiegészítőket. 350 alkalmazottal, több mint 110 franchise üzlettel és több mint 60 országra kiterjedő forgalmazói hálózattal cégünk Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő sportcélú táplálék-kiegészítő gyártója. A minőségi szolgáltatás és minőségi termékek biztosítása érdekében a BioTechUSA csapatának valamennyi tagja képzési programokon vesz részt táplálkozás, sportcélú étrend-kiegészítők és sporttudományok terén.

A BioTechUSA több mint 600 termékvariációt kínál, amelyeket a fogyasztói visszajelzések alapján folyamatos fejlesztéssel és innovációval egyre tovább finomítunk. Valamennyi termékünk saját, 32 000 nm alapterületű gyártó- és logisztikai bázisunkon, szabályozott környezetben, biztonságos, doppingmentes és gondosan válogatott összetevőkből készül.

Termékeinket olyan élsportolók, olimpikonok fogyasztják rendszeresen, mint Hosszú Katinka úszó, Szilágyi Áron kardvívó, Tóth Márton válogatott vízilabdázó, Decker Ádám válogatott vízilabdázó, Kozák Danuta kajakozó, Jakabos Zsuzsanna úszó, Tápai Szabina kézilabdázó, Sors Tamás paralimpikon úszó, Faldum Gábor triatlonista, Janota Zoltán triatlonista és Hankó Dávid hosszútávú triatlonista.

Küldetésünk a sport és az egészséges életmód népszerűsítése és támogatása. Termékeinkkel és tanácsadással azok számára kínálunk alternatívát, akik szeretnének változtatni az alakjukon – fogyni vagy izmosodni akarnak, legálisan szeretnék növelni a teljesítményüket, vagy többet szeretnének tenni az egészségükért.

Szólj hozzá

életmód BioTechUSA