2016. már 15.

Kerékpáros támogatások a fókuszban

írta: budapest24
Kerékpáros támogatások a fókuszban

A kerékpársport iránt két évtizede elkötelezett Cofidis hazai fióktelepe – az anyacég tapasztalataira alapozva – itthon is elkezd tekerni. A cég a bringás rendezvények szponzorálásán túl számos kreatív együttműködéssel kívánja megszólítani a hazai biciklis társadalmat, például a Budapest Bike Maffiával kezdeményezett partnerséget, amelynek eredményeként egy kisebb bringaparkkal kívánja segíteni az egyik legaktívabb hazai kerékpáros alapítvány munkáját. Emellett elindították új, kifejezetten kerékpárvásárlást támogató hitelkonstrukcióját, amelyet a webes vásárlás iránti bizalom egyre gyorsabb ütemű növekedésével az online platformokra is igyekszik bevezetni.

 dgb1.jpg

A Cofidis cégcsoport nemzetközi szinten már 20 éve elkötelezettje a kerékpáros sportág támogatásának és névadó szponzora a francia Team Cofidis kerékpáros versenycsapatnak, itthon is nyeregbe száll. A Team Cofidis olyan versenyzőkkel büszkélkedik, mint Julien Simon, Nacer Bouhanni vagy Kenneth Vanbilsen, akik az elmúlt évtizedben dobogós helyen végeztek a legrangosabb nemzetközi kerékpáros versenyeken.

Kerékpáros szerepvállalás

A hazai fióktelep először vett részt főtámogatóként az egyik legkiemelkedőbb hazai kerékpáros rendezvényen, a Bringaexpon. A vállalat a jövőben további partnereket keres a kerékpáros és egyéb sportesemények támogatásához, és az idei évtől nagyobb hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is. A hitelintézet idéntől több fronton is szorosabbra fűzi az együttműködést az egyik legaktívabb biciklis civil szervezettel, és a születésnap apropóján kezdésképp egy 10 kerékpárból álló bringaparkkal járul hozzá a Budapest Bike Maffia munkájának további sikerességéhez.

Újfajta finanszírozási megoldások

A Cofidis az utóbbi évtizedben a hazai hitelezési piac egyik meghatározó szereplőjévé vált, több tízezer ügyfél számára nyújtott segítséget innovatív pénzügyi megoldásaival, most pedig a bringavásárlást fontolgatókat is szeretné támogatni. „Igyekszünk minél több kerékpár-kereskedelemmel foglalkozó partnert megkeresni és velük karöltve kialakítani finanszírozási lehetőségeket, így segítve, hogy még többen juthassanak hozzá a kiszemelt biciklihez.” – mondta el Holló Bence, a cégcsoport magyarországi fióktelepének ügyvezető igazgatója.

bicikli-1.jpg

Sportszerek az online térben

A Cofidis legutóbbi, országos reprezentatív Hitel Monitor kutatásából kiderült, hogy egyre többen használják az internetet tartós fogyasztási cikkek, sporteszközök vásárlására. A 18-69 évesek mintegy négytizede vásárolt az elmúlt 1 évben a világhálón keresztül, és a vásárlók mintegy negyede sporteszközt vett. „A sport és a hobbi kerékpárok beszerzésén keresztül jól nyomon követhetőek az online és személyes vásárlási szokások, ezért is voltunk biztosak abban, hogy a szponzorációs tevékenységek mellett, üzletileg is fontos döntést hoztunk. Akár egy versenybicikli, akár egy városi kerékpár vásárlása esetén a költség könnyen több százezer, de akár milliós nagyságrendre rúghat, így az áruhitelünkkel jó megoldást nyújthatunk a nagyobb összegű vásárlások esetén” – értékelte cége tevékenységét Holló Bence.

Szólj hozzá

életmód