2015. sze 19.

Pokorny Lia: „Van benne valami pikantéria, amitől nem tudsz neki ellenállni”

írta: budapest24
Pokorny Lia: „Van benne valami pikantéria, amitől nem tudsz neki ellenállni”

Ötödik születésnapját nagyszabású gálával ünnepelte a Max Mara

Ötödik születésnapját ünnepelte tegnap Budapesten az exkluzív olasz divatmárka, a Max Mara. Az Andrássy úti szalonban grandiózus díszletek között, az utcára nyúló kifutón mutatta be a márka lenyűgöző 2015/2016 Őszi-Téli kollekcióját. A kifinomult darabok sztárvendégeinket is elvarázsolták.

maxmara_3.jpg

„Rendkívül színvonalas gálát láthattunk, csodálatos, ahogy a női energiák felszabadulnak a kifutón, szenzációs vizuális élmény. A Max Marát mindig nagyon szerettem, anno, amikor a Társasjátékot forgattuk, viseltem is. Kifinomult, mindig pont úgy áll mindenkin, ahogy kell. Nincs szükség alakításra, egyszerűen olyan, mintha ráöntötték volna a modellre, az anyaga és vonalvezetése pedig lenyűgöző. A sportos darabjaiban is van valami pikantéria, valami megfejthetetlen titok, amitől nem tudsz neki ellenállni” – mondja Pokorny Lia, színművésznő.

 „Régóta nagy rajongója vagyok az olasz márkának. Operaénekesnőként járom a világot, sokat jártam Olaszországban, itt szerettem bele a Max Marába. Ez egy örök szerelem, a klasszikus stílus és a sportos vonal ötvözete, ami nagyon közel áll hozzám. Szeretem a szexi, nőies darabokat, ugyanakkor a márka vagánysága is tetszik. Mielőtt átvehettem a Kossuth-díjat, az üzletbe vezetett az utam, ahol kértem, hogy válasszanak nekem egy erre az alkalomra illő ruhát, de ne feketét. Én voltam az egyetlen, aki színt öltött magára, nagyon emlékezetes este volt, kitűnően éreztem magam abban az elegáns lila darabban. Nagyon örülök, hogy most itt lehetek a márka 2015/2016 Őszi-Téli kollekciójának bemutatóján, nem különben annak, hogy két ilyen nagyszerű színésznő társaságában. Óriási kabát és szövetmániás vagyok, már be is szereztem egy-két tuti darabot a szezonra” – mosolyog Miklósa Erika, a Magyar Állami Operaház énekesnője, aki idén ősszel több ízben látható Maria szerepében Budapesten, a West Side Story különleges előadásában. 

„A homokszínek nagy szerelmese vagyok és a márka előszeretettel használja ezeket a finom árnyalatokat. Egyszerűen jó nőnek lenni egy ilyen nagyszabású divateseményen, az pedig, hogy a kollekciót Marilyn Monroe ihlette, csak a non plus ultra. Ki merem jelenteni, hogy valamennyi darabot, amit most a kifutón megcsodálhattam, szívesen látnám a gardróbomban is. A Pesti Magyar Színházban, a Konyha című darabban most pont egy ilyen típusú nőt játszom, így van miből merítenem a szerepre. A Max Mara finom, nőies, de egyben lezser is és ezt a kettősséget nagyon élvezem” – mesél Balsai Móni, színművésznő.

Szólj hozzá

divat Max Mara