2015. nov 10.

Sorozatsztárok lesznek a Rising Star tehetségei

írta: budapest24
Sorozatsztárok lesznek a Rising Star tehetségei

Singh Viki, Czibi Norbi és Fehérvári Gábor Alfréd is hamarosan feltűnik Csillagkúton. A Rising Star tehetségei a napokban forgattak együtt a Jóban Rosszban stábjával. Hamarosan pedig kiderül, hogy a TV2 sikersorozatának szereplőiként is megállják-e a helyüket.

ruff-7522.jpg
Gyakran tűnik fel a Jóban Rosszban epizódjaiban egy-egy híresség, hogy epizódszereplőként még inkább felpezsdítse Csillagkút életét. Hamarosan rögtön három ismerős arcot láthatnak a nézők a TV2 sikersorozatában, hiszen a Rising Star tehetségei álltak kamera elé.

„Amikor megtudtam, hogy én is szerepelni fogok a sorozatban, nagyon izgatott lettem, hiszen még sosem volt hasonló élményben részem. Tartottam tőle, hogy elrontom a szövegem és miattam kell majd várnia a stábnak, de szerencsére minden gördülékenyen ment” – árulta el Czibi Norbi, aki Singh Vikivel és Fehérvári Gábor Alfréddal érkezett a forgatásra. – „A stáb nagyon közvetlen volt, mindenki kedvesen és segítőkészen fogadott minket. Elképesztően profin dolgozott mindenki. Érdekes volt látni, hogy mennyire jó összeszokott társaságról van szó. El tudom képzelni, hogy a színészeknek ez nem is munka, hiszen annyira élvezik azt, amit csinálnak, és a szünetekben is folyton megy a viccelődés” – tette hozzá a fiatal énekes.

ruff-7622.jpg
Persze senkinek nem kell attól tartani, hogy Czibi Norbi hosszútávon a színészetre cseréli az éneklést.

„Hamarosan elkészül a klipem, már a vágásnál tart a stáb. Kíváncsian várom, hogy hogyan fogadja majd a közönség, mert a dalt szerencsére nagyon szeretik. Csak pozitív visszajelzéseket kapok, ami azért is külön öröm, mert a Menj tovább! Szabó Zé-vel közös szerzeményünk, a szövegét magam írtam. Olyan dalt szerettem volna, ami ösztönzi az embereket, hogy a saját történetüket hallva jussanak el arra a pontra, hogy úgy döntenek, nem ragadnak le abban, ami visszafogja őket, és igenis tovább lépnek és megvalósítják az álmaikat” – mesélte Czibi Norbi.

De hogy Norbiék kit formálnak meg a TV2 sikersorozatában és miként alakítják az eseményeket, az a Jóban Rosszban legújabb epizódjaiból hamarosan kiderül.

Szólj hozzá

TV2 Rising Star