2016. jan 14.

Lotfi Begi: Ez a sikerem kulcsa!

írta: budapest24
Lotfi Begi: Ez a sikerem kulcsa!

Lotfi Begi, hazánk vezető lemezlovasa és zenei producere már gyerekkorától kezdve rajong a zenéért. Kiskori zenei tanulmányairól is mesél a csütörtöki Sláger Híradóban, de azt is elárulja, hogy szerinte mi a sikerének kulcsa. 

lotfibegi.jpg

Lotfi Begi karrierje már gyerekkorában elrendeltetett, szülei ugyanis nagy figyelmet fordítottak gyermekük zenei neveltetésére: kezdetben furulyázni tanult, aztán megpróbálkozott a hegedüléssel is, majd végül a trombitánál kötött ki. „A mamám hegedű tanár volt, ám hamar kiderült, hogy ez a hangszer nem igazán nekem való, annál inkább a trombita, amin 10 évig játszottam. Az egész gyerekkoromat a zene töltötte ki” – mesélte Begi, aki manapság hazánk legnépszerűbb dalainak remix változataival hódít.

„Az elektronikus irányzatok előretörése miatt nagy az igény arra, hogy a pop daloknak legyenek remix változatai – ezek néha még az eredeti számnál is sikeresebb lesznek” – mondta el a lemezlovas, aki azt is elárulta a Sláger TV-nek, hogy miben látja sikerének kulcsát. 

„Egy titkom van: nagyon nyitott vagyok a különböző stílusok iránt. Ezt zenei neveltetésemnek köszönhetem – már kisgyerekként is a szüleim bakelitjein szkreccseltem és összekarcoltam a lemezeket. Mindent meghallgattam a komoly zenétől kezdve a rockon át a funky-ig. Azt gondolom, hogy a stílusok széles skálájából merítve tudom kihozni a lehető legjobbat egy dalból” – árulta el Begi, aki nagyon szívesen dolgozott volna együtt a Republic frontemberével, Cipővel, mivel gyerekkora óta nagy kedvence volt az együttes és a zenéjükön nőtt fel. „Nagyon jó dalaik vannak, amelyek szövege szerintem igazán értékes” – tette hozzá a zenei producer. 

Lotfi Begi a Sláger Híradóban január 14-én, csütörtökön, 17.00 órától a Sláger TV műsorán!

Szólj hozzá

Sláger Híradó Lotfi Begi