2014. dec 05.

Jön: A SportKlub kedvencei Molnár Andival

írta: budapest24
Jön: A SportKlub kedvencei Molnár Andival

A csinos műsorvezető lett a csatorna háziasszonya

Új szerepben láthatják a rajongók Molnár Andit. Az egykori versenytáncos önálló műsort kapott, „A SportKlub kedvencei Molnár Andival” minden nap bemutatja a legérdekesebb, legfontosabb, vagy éppen legszórakoztatóbb sportos pillanatokat. Andi izgatottan várja az új kihívást.

Nem kell nélkülözniük Molnár Andit a SportKlub nézőinek. A Horti angyalai mellett saját műsorral is jelentkezik az egykori élsportoló: Andi a csatorna háziasszonyaként mostantól minden nap látható lesz a képernyőn. A SportKlub kedvencei Molnár Andival című produkció röviden, de látványosan tálalja a sport különleges pillanatait.

molnar_andi.jpg

„Örömmel fogadtam, amikor felkértek, hogy én legyek a SportKlub háziasszonya. Mostantól többet láthatnak a nézők a képernyőn, és én is többet forgatok a stábbal, aminek nagyon örülök. Szeretem a csapatot, izgatottan tekintek az új kihívás elé. A műsorban megmutatjuk a nap legjobb pillanatait, a legnagyobb gólokat, sikereket – így a nézők egyetlen fontos eseményről sem maradnak le a sport világában, és én is mindig naprakész leszek. – mondta Andi.

A SportKlub műsorvezetőjének új feladata miatt át kellett szerveznie a hétköznapjait, azonban ő ezt egyáltalán nem bánja. Andi rengeteg munkája mellett az ünnepi készülődést sem hanyagolja el.

molnar_andi3.jpg

 „Azzal, hogy én lettem a SportKlub háziasszonya, az otthoni teendőimre nem sok idő jut, pedig sütni kimondottan szeretek: idén karácsonykor biztosan készítek valami egészséges finomságot az ünnepi asztalra. Arra is mindig nagyon figyelek, hogy rend legyen otthon, így ha máskor nem, hajnalban összepakolok” – tette hozzá Andi.

A SportKlub kedvencei Molnár Andival, minden nap a csatorna műsorán

 

 

 

Szólj hozzá

tv SportKlub Molnár Andi tv/rádió