2014. dec 13.

2015-ben Magyarországra látogat a Violetta Live

írta: budapest24
2015-ben Magyarországra látogat a Violetta Live

A 2015-ös nemzetközi turnéja keretében Budapestre is eljön a Violetta Live. A vadonatúj koncerten Martina Stoessel élő előadással örvendezteti meg a Violetta rajongóit 2015. augusztusában.
A Disney Csatorna Violetta sorozatának óriási sikere és a fergeteges népszerűségnek örvendő 2013/14-es nemzetközi Violetta In Concert koncertturné után, a The Walt Disney Company a mai napon örömmel jelenti be, hogy az új 2015-ös Violetta Live nemzetközi koncertturné Budapestre is ellátogat 2015. augusztus 29-én 19:30 órakor.

violetta_live.JPG

A jegyek december 13-án délelőtt 6 órától kaphatóak.

Az előadást 2015. augusztus 29-én 19:30-kor a Budapest Arénában tekinthetitek meg.

A jegyek 9900-Ft-tól kaphatóak. A jegyek elérhetőek a www.livenation.hu weboldalon. További részletek a www.disney.hu/violetta-live -on.

A Violetta Live keretében a tévésorozat eredeti szereplőgárdája lép majd fel, beleértve Violettát alakító Martina Stoesselt. Martina mellett láthatjuk még élőben a színpadon Jorge Blancót (Leon); Diego Dominguezt (Diego); Facundo Gambandét (Maxi); Mercedes Lambrét (Ludmila); Candelaria Molfesét (Camila), Samuel Nascimientót (Broduey); Alba Rico Navarrót (Naty) és Ruggero Pascquarellit (Federico). A szereplők a Violetta sorozat 1. és 2. évadának kedvenc slá gereit adják elő, és hallható lesz a 3. évadból az „En Gira” is. A vadonatúj koncertet egy kilenctagú, energikus tánccsoport teszi tökéletessé, akiket egy öttagú együttes kísér lenyűgöző díszletek és világítás mellett, látványos koreográfiával, szenzációs technikai elemekkel és lélegzetelállító új jelmezekkel.

  • 240 négyzetméteres HD LED rendszer, 3 mozgó hajlított LED képernyővel
  • Szenzációs vizuális effektek, köztük műhó és 4 500 kg konfetti, valamint 20 000 kg tűzijáték a teljes nemzetközi turnéhoz
  • A színpad és a közönség felett lengő előadók
  • Több mint 130 munkatársból álló produkciós csapat
  • 8 lakókocsi szállítja a koncert csapatát és felszerelését a nemzetközi turné különböző pontjai között

2013/14-ben az első koncertturné, a Violetta In Concert, Paraguayban, Asunciónban indult 2013. szeptemberében. Majd Európában 62 előadást adtak 15 városban Spanyolországban, Olaszországban és Franciaországban. A turné keretében összesen közel egymillió jegy kelt el, amely 12 országban több mint 200 előadást jelentett. A turnét egy speciális koncertanyag mozis bemutatója követte, amely tartalmazta a teljes élő előadást és a rajongók számára lehetővé tette, hogy betekintést nyerjenek az élő koncertturné kulisszái mögé is. 

A harmadik televíziós évadjánál járó Violetta szédületes sikert aratott mindenhol, ahol megjelent. Az első gyerek-szappanoperának nevezett produkció Violetta tiniéletének dramatikus fordulataival lebilincselte a nézőket. A történet szerint többéves európai tartózkodása után a tehetséges tinédzser szülővárosába, Buenos Airesbe visszatérve énekkel és tánccal győzi le az útjába kerülő kihívásokat. A 15 nyelvre lefordított Violetta több mint 40 millió nézőt vonzott be 2014. áprilisa és júniusa között. Violetta a 6-14 éves lányok első számú, spontán említett kedvencévé vált Belgium déli részén, Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban.

A tévésorozat kiegészítéseként Violetta óriási sikerrel jelent meg több fogyasztói terméken, mint például a divatcikkek és kiegészítők, lakberendezési tárgyak, papíráruk, szépségápolás, játékok, elektronikai termékek, könyvek és magazinok. Több mint három millió Violetta könyvet és egymillió Violetta naplót adtak el csak az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). A Violetta sorozat szereplői több platinalemezt tudhatnak magukénak, amelyek száma a mai napig már a két milliót is meghaladja világszerte.

Violetta globális szintű, több mint 350 milliós YouTube nézettsége még Justin Bieberét is meghaladja Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban. 

Charlie Coleman - a The Walt Disney Company EMEA Violetta marketing-alelnöke - azt nyilatkozta: „Noha a Violetta tévésorozatként indult, már a kezdettől fogva világos volt a potenciálja, hogy más területeken is sikereket érjen el. Mivel a zene és a tánc minden epizód szerves része, az eredeti szereplők élő koncertes előadása az első turné során lehetővé tette a Disney számára, hogy a Violetta közönségére gyakorolt vonzerejét még intenzívebbé tegye. A spanyolországi, olaszországi és franciaországi élő koncertekre adott lehengerlő rajongói reakciók után a Violetta Live teljesen új koncertélményt nyújt, lehetővé téve az európai Violetta-rajongóknak, hogy a Violetta sztárjait élőben láthassák, ahogy kedvenc dalaikat előadják a színpadon”.

A The Walt Disney Company Európában, a Közel-Keleten és Afrikában:

A The Walt Disney Company (TWDC), leányvállalataival és társvállalkozásaival együtt vezető nemzetközi családi szórakoztató- és médiaipari vállalat. A Dow első 30 vállalata között szereplő Disney 45 milliárd dolláros éves bevételt ért el a 2013-as pénzügyi évben.

A TWDC EMEA üzletága 80 éve van jelen a régióban, 25 országban rendelkezik telephellyel, és több mint 6 000 munkatársat foglalkoztat. Helyi stúdiók gyártják és forgalmazzák a filmeket az EMEA területén. Legújabb sikereik között szerepel a Disneytől a „Demóna”, a Marveltől a „Galaxis őrzői”. A közelgő megjelenések között majd a Disney a „Millió dolláros kar” és az Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day” alkotásait láthatjuk. Az EMEA területén a Disney-csatornák (Disney Channel, Disney XD és Disney Junior) 117 országban 22 nyelven nézhetőek. A társaság egyben jelentős televíziós műsorszolgáltató is és olyan Disney, illetve ABC Studios által gyártott televíziós műsorokat forgalmaz, mint például a díjnyertes „Bosszú” sorozat. A Disney széleskörű termékpalettájához játékok, ruházat, lakberendezési cikkek, élelmiszerek, könyvek és magazinok is tartoznak, amelyek elérhetőek a speciális és tömegpiaci kiskereskedelmi egységekben, valamint az EMEA területén a Disney Stores üzletekben és az interneten is. A Club Penguin világszerte a legsikeresebb virtuális világ a gyermekek számára, több mint 190 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik, akik több mint 190 országban öt nyelven is játszhatnak: franciául, spanyolul, portugálul, angolul és németül. A párizsi Disneyland továbbra is Európa első számú turisztikai célpontja, mely 1992-es megnyitója óta több mint 275 millió látogatót fogadott, a 2013-as évben pedig közel 15 milliót.

Szólj hozzá

tv program Disney tv/rádió