2015. jan 21.

Kiemelkedő nézettséget hozott a Játék határok nélkül

írta: budapest24
Kiemelkedő nézettséget hozott a Játék határok nélkül

Óriási sikerrel, a magyar csapat győzelmével zárult Magyarország egyik legnépszerűbb vetélkedője, a Játék határok nélkül vasárnap este. A 13 részes műsor 15 év után tért vissza a képernyőre, 2014. október 18-tól szombat esténként 75 percben követhették figyelemmel a nézők az M1-en Varga Edit és Harsányi Levente vezetésével. A kilencvenes évek szériájának műsorvezetője, Gundel Takács Gábor ezúttal narrátorként csatakozott a csapathoz.  

20140512_jatek_hatarok_nelkul_sajtotajekoztato_fotokredit_mtva_galos_m_samu_27_.jpg A 13 forduló átlagos nézettsége 558 ezer fő volt, egy-egy adásba átlagosan 1,2 millióan, a lakosság 13,6%-a kapcsolódott bele. A játék indulását nagy várakozás előzte meg, ami az első adások számaiban is tükröződött: a komoly konkurencia ellenére (az RTL Klubon az X-Faktor ment szombat esténként) az első két adás nézettsége és elérése kiemelkedő volt (nézettség 670 ezer fő, elérés közel 1,5 millió fő).

jjjj.png

A 13 forduló és a forgatásról készült 25 perces adás (november 15-én Játék határok nélkül: A kulisszák mögött címmel volt látható a riportműsort) közel 17 órányi adásidejében az M1 csatornára kapcsolt legalább egy percre a lakosság több mint fele (53,6%-a), 4 millió 838 ezer fő.

lll.png

A Játék határok nélkül 13 adásának átlagos közönségrészesedése 11,8%, ami 4,7 százalékponttal meghaladja az M1 főműsoridős közönségarányát a teljes lakosság körében. A műsor jelentősen növelte az M1 szombat esti közönségarányát a megelőző időszakhoz képest.

A Nielsen Közönségmérés szerint a játéksorozat a fiatalabb korosztályok és a gyerekek érdeklődését is felkeltette, a műsor idején a megszokottnál sokkal nagyobb arányban választották az M1-et: a 18-49 évesek közönségrészesedése több mint kétszerese, a 4-17 éveseké háromszorosa az M1 főműsoridős részesedésének. A csatorna napi elérése is nagyobb volt ezeken a napokon: egész napot tekintve a fiatal felnőttek körében 8%-kal, a 4-17 évesek 20%-kal többen kapcsoltak az M1-re, de az igazán nagy növekedést főműsoridőben érte el a csatorna, amikor a 18-49 évesek körében 18%-kal többen, a 4-17 évesek körében 51%-kal többen kapcsoltak a csatornára, mint a megelőző szombat estéken.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés

Szólj hozzá

tv MTVA Harsányi Levente tv/rádió