2015. jan 25.

A "kamu meglepődés" az új selfie őrület

írta: AkosDmhd
A "kamu meglepődés" az új selfie őrület

Elfelejtheted a kacsacsőr szájas pózolást (Duckface) a koszos tükör előtt, mert új őrület került elő:

Talán simán mosolyogni a kamerába és szépen nézni? NEM...

Meglepett arcot vágni és azt a megfelelő pillanatban (már ha van ilyen) elkapni. (angolul: Faux-Surprised Face) Egyáltalán nem bonyolult a dolog:

1. meglepetést színlelsz, mintha valóban valami nagyon váratlan dolog történt volna, és éppen a kezedben lenne a telefonod bekapcsolt kamerával

2. és lefotózod magad :)

Neee már! Valaki éppen most foglalta el a parkolóhelyem!

Megeleptés! Én is egy őrült macskás nő vagyok!

Úristen! A körmeim teljesen passzolnak az M&M’s cukorkákhoz!

Mit mondtál? A mikulás nem is létezik...

Fogalma sincs róla, hogy majdnem karambolóztunk!

Ez a múzeumi jávorszarvas szerintem megmozdult!

Nem fogod elhinni, hogy melyik számot hallgatom éppen

Jesszus! Ez a kávé tök erős!

ÁÁÁhhh! Megint nem hallottam meg az ébresztő órát!

Azt hiszem, meg fogok vakulni. Az egyik szememre már nem is látok.

Dupla meglepi!

Wow, Ez a dobozos bor meglepően finom.

Óóóó, Ne. Otthon hagytam a bevásárló listámat!

ÁÁhhhh! Semmit nem látok ebben a szemüvegben!

Aztaaaa. Ott jön egy óriási hullám!

 

link

Szólj hozzá

lista humor