2015. már 07.

Szilágyi Áron vívni tanította a gyönyörű híradóst

írta: budapest24
Szilágyi Áron vívni tanította a gyönyörű híradóst

Tücsi mindenkit leszúrt

Újra különleges kalandokba keveredtek Horti angyalai. A három csinos hölgy ezúttal a páston mérte össze gyorsaságát és ügyességét a SportKlub kamerái előtt. Molnár Andinak, Tóth Laurának és Aryee Claudia Tücsinek nem mindennapi edzők segítettek a sport alapjainak elsajátításban: hazánk legjobb kardvívói tanították a szépségeket. 

horti_angyalai1.jpg 

Szilágyi Áron, Szatmári András és Gémesi Csanád nagy örömmel fogadták Horti angyalait a Kovács Pál Vívócsarnokban. Szilágyi Áron olimpiai- és világbajnok kardvívó először a szabályokról tartott gyorstalpalót a lányoknak, akik rövid időn belül már a páston vagdosták egymást. 

„A táncos múltamat nem tudtam letagadni. Becsúszott néhány szabálytalan lépés, mert eléggé egyoldalas ez a sportág, én pedig a tánc miatt keresztlépésekkel próbáltam megtűzdelni a dolgot” – magyarázta nevetve Molnár Andi, akit a világbajnok harmadik helyezett Szatmári András patronált a versenyben.  

horti_angyalai2.jpg

Tóth Laura először azt gondolta a vívás nem neki való, ám gyakorlás közben kellemes meglepetés érte a csinos modellt. „Soha nem volt a szívem csücske ez a sportág, viszont tényleg nagyon jól éreztem magam, hiszen remek edzőt kaptam” – utalt Laura a világbajnoki bronzérmes Gémesi Csanádra.

Végül Szilágyi Áron tanítványa, Tücsi végzett az első helyen. „Ez is egy olyan sport, amint sokkal egyszerűbb nézni, mint csinálni. Nem vagyok támadó alkat, ezért Áronnal inkább arra koncentráltunk, hogy ha engem támadnak, abból szerezzek pontot. Ez sikerült is, gyorsan felismertük a gyengeségemet, hogy abból előnyt kovácsoljunk” – mondta a SportKlub Híradójának háziasszonya, akire edzője is nagyon büszke volt. 

„Egyértelműen, már az első mozdulatokban látszott, hogy Tücsi nagyon atletikus és képes lesz végrehajtani azt, amit elterveztünk: gyönyörű parád-riposztokat adott, szépen kerülte az ellenfél pengéjét. Mondtam is neki, hogy holnap délután ötkor edzés, úgyhogy jöhet! – tette hozzá az olimpiai bajnok. 

Ha kíváncsi arra, milyen szócsatákba kerültek tőrvívóink, és ki volt annyira vérmes, hogy még egy pengét is kettétört, ne hagyja ki a Horti angyalai következő részét március 7-én szombaton, 20:00-kor a SportKlub műsorán. 

Szólj hozzá

tv sport bulvár program SportKlub tv/rádió