2015. máj 01.

Teljesült Rúzsa Magdi vágya

írta: budapest24
Teljesült Rúzsa Magdi vágya

Újabb szerelmes dallal tör előre a Class40-en az énekesnő

Rúzsa Magdi a szerelmeseknek énekel és évekkel korábbi álma teljesült nemrég, míg Alex Adairről kiderült, hogy zeneszerzés helyett hangtervezéssel foglalkozik. A fiatal énekes, James Bay pedig alátámasztotta a régi mondást, miszerint a látszat néha csal.


ruzsa_magdi_2012_11.jpg

Rúzsa Magdi legújabb dala, az „Április” a héten debütált a Class40 slágerlistáján, máris a 30. helyen. „Levelet kaptam egy lánytól, aki elárulta, párja születésnapját úgy ünnepelték, hogy a torta után, a takaró alá bújva az én dalaimat hallgatták” – mondta egy zenei oldalnak Magdi, akinek eszébe jutott egy interjú, amit még 10 évvel ezelőtt adott. „Akkor azt mondtam, ki tudja, lehet, hogy egyszer az én egyik dalom alatt talál majd egymásra egy fiú és egy lány. Fantasztikus érzés, hogy teljesült a vágyam” - mesélte a népszerű énekesnő, akinek nem ez az első szerelmes slágere. A korábbi „Szerelem” című nagy sikerű dal mellett az „Április” is biztosan felkerül majd minden szerelmespár állandó repertoárjába.

Ezen a héten Alex Adair dala, a „You Make Me Feel Better” a 29. helyen végzett, így lassan, de biztosan kúszik felfelé a Class FM ranglistáján. „Amikor dolgoztam a dalon, felállítottam egy határidőt, amihez tartani akartam magamat. Ez kb. 20 nap volt.” – mesélte a 21 éves lemezlovas, aki egy egyetemi szemináriumra készítette el a felvételt. „Kreatív zenei technológiát tanultam az egyetemen, de nem egészen ezt csinálom most. Jelenleg hangdizájnnal foglalkozom, nem zeneszerzéssel” – mondta Alex.

Jamey Bay és a „Hold Back The River” című sláger egészen a 8. helyre kúszott fel hazánk mérvadó listáján, ezzel javítva múlt heti eredményéhez képest. A gitáros egyik jellegzetes ruhaviselete a kalap, egy-egy darabot mindig visel magán, legyen szó koncertfellépésről vagy csak a szimpla hétköznapokról. A fiatal énekes gardróbjában azonban nem állnak tucatjával egymás hegyén-hátán a kalapok. „Csak két kalapom van. Szeretem őket, de nem akarok sokfélét hordani, na meg tollakat biggyeszteni rájuk. Az egyszerű dolgok híve vagyok” – magyarázta Bay.

     

Szólj hozzá

Class FM