2015. máj 07.

Olly Murs élvezte, hogy vetkőzhetett

írta: budapest24
Olly Murs élvezte, hogy vetkőzhetett

A Clean Bandit frontember nélkül debütált a Class40 slágerlistáján

Az angol Olly Murs egy tengerentúli duettel tör előre a Class40 slágerlistáján, az énekes azonban nem csupán hangjával kápráztatja el a rajongóit... A Clean Bandit fiatal zenészei vadonatúj slágerrel debütáltak, Deniz pedig büszke arra, hogy komoly segítség nélkül találta meg a közönségét.
olly_murs_2.jpg

Olly Murs a hét nyertese, hiszen kilenc helyet javított a Class FM toplistáján: a Demi Lovato közreműködésével készült „UP” című dal egészen a második helyig kúszott fel. A 30 éves énekes azonban nemcsak a zenerajongók vágyainak tesz eleget, tavaly ugyanis félmeztelenre vetkőzött egy népszerű magazin kedvéért. „Érdekes volt, még sohasem vetkőztem magazinnak” – nyilatkozta Olly, akit nem éppen a legjobbkor találtak meg a felkéréssel. „Nem igazán jártam konditerembe, hat hónapig csak kekszet majszoltam a stúdióban” – mondta nevetve. „Szerettem volna, ha mostanában kerül sor a fotózásra, mert most már sokkal jobb formában vagyok. Ennek ellenére nagy élmény volt a fotózás” – tette hozzá.

A Clean Bandit „Stronger” című slágere a 30. helyen debütált a Class40-ben. A népszerű csapat a piacvezető rádió hallgatóinak nagy kedvence, több dalukat és az zenekar első nagylemezét is Class FM mutatta be először hazánkban. A fiatal zenészek sikert sikerre halmoznak, s mindezt úgy, hogy valójában nincs is frontemberük. „Ez egyszerűen csak így alakult, élvezzük, hogy különböző emberekkel dolgozhatunk a dalokon” – mesélte a kvartett hegedűse, Neil Amin Smith. „A bemutatkozó albumunkon 12 különböző énekes működik közre – minden dalnak egyedi hangulata van és ez nagyon izgalmas.”
olly_murs.jpg

Deniz csillaga is egyre fényesebben ragyog, rengeteg fellépése van, „Csoda” című szerzeménye pedig a 12. helyre lépett elő a Class40-en. A magyar rapper elsősorban magának szeretne megfelelni és elmondta azt is, hogy eszében sincs hátra dőlni. „A célok, amiket kitűztem magamnak x évvel ezelőtt, úgy váltak valóra, hogy nem volt mögöttem sem óriási kiadó, sem komoly marketing-gépezet, amely segített volna. Szerintem az őszinte dalokkal betaláltam annyira az emberek szívébe, hogy együtt éreznek azzal, amit mondok” - magyarázta Deniz.

Szólj hozzá

program tv/rádió