2015. máj 11.

Keresztes Ildikó: „Én vagyok a legnagyobb kritikusom”

írta: budapest24
Keresztes Ildikó: „Én vagyok a legnagyobb kritikusom”

Merész frizurával hódít az énekesnő

Merész döntésre szánta el magát Keresztes Ildikó. A népszerű énekeső régóta dédelgetett vágyát váltotta valóra és rövid, vagány frizurát vágatott magának, ráadásul Ildikó szőke tincsekre váltott.
keresztes_ildiko_2.jpg

Keresztes Ildi régóta tervezgeti, hogy rövidre vágatja haját és egy új színt is kipróbál, eddig azonban nem merte bevállalni a vagány frizurát. Most úgy döntött, bízik az R2 mesterfodrászában, és hagyta, hogy Nagy Sanyi teljesen új frizurával lepje meg. Nem csoda, hogy Ildi bizalmat szavazott Sanyinak, hiszen a hazai sztárvilágból többek között Lilu, Fluor és Lola is az ő kezei között szépül.
keresztes_ildiko_nagy_sanyi.jpg

„Nagyon régóta szerettem volna ilyen merész lenni, és rövidre vágatni a hajam, de eddig nem volt hozzá elég bátorságom. Hosszú ideje járok az R2-be, mindig nagy tervekkel ültem be Sanyi székébe, végül aztán rendre csak egy kis „egészségügyi” vágást engedtem. Most viszont összeszedtem a bátorságomat, és mivel maximálisan megbízom Sanyiban, ezért engedtem, hogy azt tegyen a frizurámmal, amit csak szeretne. Most már  nem is értem, hogy miért vártam eddig azzal, hogy ilyen vagány hajam legyen” - magyarázta Keresztes Ildikó, akitől Nagy Sanyi vette át a szót.

 keresztes_ildiko_nagy_sanyi_2.jpg

„Ildi már régóta jár hozzánk, de most először adott szabad kezet nekem. Már egy ideje győzködtem, hogy fessük be szőkére a haját, mert bár még sosem volt ilyen világos frizurája, úgy gondoltam, hogy remekül állna neki. A hajvágásra is én beszéltem rá, szerencsére neki is nagyon tetszik a végeredmény” – tette hozzá a sztárfodrász.

 keresztes_ildiko_nagy_sanyi_3.jpg

„Utoljára nyolcadikos koromban volt ilyen rövid a hajam, csak akkor az eredeti barna színben. Mondtam is a barátaimnak: szólítsanak Keresztes Öcsinek” – tréfálkozott az énekesnő. „Elárulhatom, nem azért szántam rá magam a vágásra, mert valami nagy változás van az életemben, nem is hiszek ebben a frázisban, szerintem a nők többsége nem ez alapján változtat a frizuráján. Szerencsére nagyon jó visszajelzéseket kapok, és nekem is tetszik az eredmény, amikor reggel a tükörbe nézek – pedig elárulhatom, én vagyok saját magam legnagyobb kritikusa” – mondta el az énekesnő, aki azt is hozzátette, az új frizurája miatt sok éves sminkelési hagyományain is változtatott: eddig sosem viselt piros rúzst, de mostantól vörös ajkakkal is bátran megjelenik.

Szólj hozzá