2015. jún 24.

Ötcsillagos nap egy ötcsillagos városban

írta: budapest24
Ötcsillagos nap egy ötcsillagos városban

Budapest népszerűsítésére indít kreatív imázskampányt a Heineken

A világ első számú sörmárkájaként ismert Heineken arra kéri a fővárosban élőket, hogy bizonyítsák be: Budapest tényleg egy különleges hely! A most induló kampány célja felderíteni azon speciális, csak Budapestre jellemző helyszíneket, rejtett látnivalókat és programokat, amelyek tényleg egyedivé teszik fővárosunkat. A Heineken ezért arra kéri fogyasztóit, hogy osszák meg, számukra mit jelent egy igazi, felejthetetlen ötcsillagos nap Budapesten. A játékában részt vevő, legjobb, legeredetibb tervet beküldő játékos hazai sztárokkal élheti át álmai napját, és egy világhírű DJ-nek, Fedde le Grand-nak is megmutathatja, mitől olyan különleges az élet Budapesten.
pub_heineken_city-energy.jpg

A közelmúltban rövid időt fővárosunkban töltő népszerű house DJ negatív élménye arra inspirálta a világ egyik vezető sörmárkáját, hogy egy kreatív kampánnyal hívja fel a figyelmet Budapest rejtett, valódi értékeire. A holland lemezlovas átutazóban töltött el egy napot városunkban, és mindenképp szerette volna kipróbálni a magyar gulyáslevest. Azonban az idő rövidsége, és a kellő helyismeret hiányában az ebéd elmaradt a várakozásoktól, és a DJ csalódottan távozott.

A Heineken erre a negatív tapasztalatra pozitív, a város imázsát építő kampánnyal felel, és a fővárost ismerő és szerető fogyasztóit bevonva igyekszik bebizonyítani, hogy mennyi feledhetetlen élményt tartogat Budapest valójában. A márka ezért egy olyan Instagram játékot indít, amelynek nyertese az általa megálmodott napot többek között a holland sztár DJ-vel élheti át. A játék egy óriási, Heineken 5 Star Party-val zárul július 25-én, amelyre a játékban részt vevők közül százötvenen páros belépőt nyernek. A június 22. és július 12. között zajló programban való részvételhez nincs más dolguk a fogyasztóknak, mint egy olyan kép feltöltése az Instagramra, amely megmutatja, hogy melyik öt budapesti helyszínen milyen programmal telne az ötcsillagos napjuk.

philips-230418443-hr1871_10-a3p-global-001_3.jpg

„Azt gondoljuk, hogy Budapest nem véletlenül lett Európa egyik legnépszerűbb utazási célpontja. A Heineken célja az, hogy egy különleges nyári kampánnyal, a városra nyitott fogyasztóinkkal együtt bizonyítsuk be, hogy Budapest tényleg egy különleges hely! Bízunk benne, hogy sokan csatlakoznak kezdeményezésünkhöz, és ezáltal minél többen járulunk hozzá kedvenc városunk népszerűsítéséhez.”– mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márka menedzsere. „A játék indulásával egyidejűleg az új, limitált kiadású Heineken Cities kiszerelések is kikerülnek a polcokra, amelyek Budapestet olyan fővárosok sorába állítják, mint New York, Amsterdam vagy éppen Rio.”

A játékról bővebb információ itt: openbudapest.heineken.com

Szólj hozzá

fesztivál program