2015. júl 02.

A Pepsico az UEFA Bajnokok Ligájában

írta: budapest24
A Pepsico az UEFA Bajnokok Ligájában

A PepsiCo bejelentette, hogy új partnerséget alakít ki az Európai Labdarúgó-szövetséggel (UEFA). A Lay's, a Gatorade és a Pepsi lesz a bajnokság vezető márkája; emellett a PepsiCo a Doritos, Lipton és 7UP márkákat is beveszi majd a szponzorációs programba. A PepsiCo megállapodása az UEFA Bajnokok Ligájával még a 2015/16-os szezon kezdetét megelőzően, július 1-én fog hivatalosan is életbe lépni.

logo_15.png

Ramon Laguarta, a PepsiCo Európa elnök-vezérigazgatója a következőket mondta: „Az UEFA Bajnokok Ligája kétség kívül a világ egyik legtekintélyesebb labdarúgó tornája, és miután minden szezonban milliárdnál is több focirajongó nézi a meccseket, ez az új partnerség példa nélküli lehetőségeket kínál mindkét félnek. Szenvedélyünk a labdarúgás, és már alig várjuk, hogy e szenvedélyünket megoszthassuk az UEFA Bajnokok Ligája szurkolóival Európában és világszerte."

Ramon Laguarta hozzátette: "A PepsiCo élelmiszer- és italmárkái, valamint az UEFA Bajnokok Ligája kiváló párost alkotnak együtt. Erőink egyesítésével kivételes szórakozási lehetőségeket kínálhatunk baráti, családi összejövetelek alkalmára. Mi ketten újabb magasságokba fogjuk emelni a labdarúgás és a szórakozás együttesét, és az UEFA Bajnokok Ligája szurkolói a 2015/16-os szezon beindításával fantasztikus új élményekre számíthatnak a Lay's-től, a Gatorade-tól és a Pepsitől. "

Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketing igazgatója így nyilatkozott a megállapodás kapcsán: "Nagy örömmel köszöntjük a PepsiCo-t az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos partnereként. A PepsiCo szó szerint globális partner, és izgatottan várjuk, hogy szoros együttműködésünk révén szerte a világon innovatív marketing lehetőségekkel kápráztassuk el a szurkolókat, ugyanakkor a PepsiCo szórakoztatás terén meglévő szerteágazó tapasztalatait is felhasználjuk majd arra, hogy tovább erősítsük az UEFA Bajnokok Ligája márkáját.

Az UEFA Bajnokok Ligája döntője a világ legnézettebb éves sporteseménye. A szombati (2015. június 6-i) döntőt több mint 200 országban sugározták, így a becslések szerint 400 millió nézőhöz jutott el úgy, hogy 180 millióra tehető az élőközvetítés nézőinek átlagos száma. Egy szezon a selejtezőktől a döntőig 17 labdarúgó hétvégét jelent, összesen 145 meccsel.  A Liga több mint 110.000 órányi TV tartalmat kínál egy szezonban. A nézők száma regionálisan és globálisan is kiemelkedő: az élőközvetítést világszerte 1,1 milliárd néző követi.

A PepsiCo a labdarúgás iránt már régóta kialakult szenvedélye mellett előszeretettel lép kapcsolatba világklasszis sportbajnokságokkal és alakít ki érdekfeszítő, élvonalbeli tartalmat és marketing programokat. A PepsiCo egyéb sport liga partnerei közé tartozik a Nemzeti Kosárlabda Szövetség (NBA), a Nemzeti Amerikai Futball Szövetség (NFL), a Nemzeti Jégkorong Liga (NHL), a Major League Baseball baseball bajnokság, az Indian Premier League krikett bajnokság és a Nemzetközi Krikett Tanács.(ICC).

A PepsiCo-ról

A PepsiCo termékeit a világ 200-nál is több országában és területén napi egy milliárdszor élvezik a fogyasztók. A PepsiCo több mint 66 milliárd US dollár nettó bevételt ért el 2014-ben azzal a kiegészítő élelmiszer- és ital portfóliójával, amibe a Frito-Lay, a Gatorade, a Pepsi-Cola, a Quaker ill. a Tropicana is tartozik. A PepsiCo termékkínálata élvezetes élelmiszerek és italok széles körét öleli fel úgy, hogy 22 márkája külön-külön 1 milliárd dollárnál is többet termel a becsült éves kiskereskedelmi forgalomban. A PepsiCo középpontjában a "Céltudatos teljesítés" áll. Célunk az elsőrendű pénzügyi teljesítmény biztosítása a fenntartható növekedés és részvényesi érték kialakítása mellett. A "Céltudatos teljesítés" a gyakorlatban a finomságoktól az egészséges ennivalókig az élelmiszerek és italok széles kínálatát, a környezetre gyakorolt hatásunk minimálisra csökkentését és működési költségeink megnyirbálását lehetővé tevő innovatív módszerek kidolgozását, munkavállalóinknak világszerte biztonságos és befogadó munkahelyek biztosítását, a működési területeinken élő helyi közösségek tiszteletben tartását, támogatását és az őket célzó befektetéseket jelenti.

További tájékoztatásért katt ide!

Szólj hozzá

fesztivál program