2015. júl 10.

A Mary PopKids Éder Krisztiánnal nyit a világra

írta: budapest24
A Mary PopKids Éder Krisztiánnal nyit a világra

Új videoklippel köszönti a fesztiválszezont a zenekar

Debütált a Mary PopKids zenekar legújabb, Revolution című dalának videoklipje. A Heineken támogatásával megvalósult videót Éder Krisztián rendezte, és mától már az interneten is megtekinthető. A klip divatanyagából készült fotókiállítás július 11-ig látogatható a Teslában.

12_3.jpg

10389061_10152490503049304_4344482540405002346_n.jpg

A Mary PopKids Young Souls című kislemezén megtalálható Revolution című dalához készített videoklip egy igazi sztárprodukció, hiszen a Nagy-Szín-Pad! versenyen ismertté vált zenekar mellett a legtehetségesebb fiatal művészek vettek részt az elkészítésében. A rendező Éder Krisztián mellett a Sorstalanság című filmmel ismertté vált Nagy Marcell operatőr és a nemzetközi kifutók sztárja, Srej Zsófi topmodell is közreműködött a klip megvalósulásában. 

1900414_10205932123555634_6887771686174146379_o.jpg

„Régóta figyeljük mind Krisztián, mind Marcell munkáit és projektjeit. Úgy gondoljuk, hogy ők is valami hasonlót próbálnak csinálni képben, mint mi a zenében. Folyamatosan törekszünk mindannyian a fejlődésre, és próbálunk egyre jobb minőségű, kompromisszum nélküli anyagokat megvalósítani. Úgy éreztük, hogy a kicsit divatközpontú vonal is jól állna a zenénknek, így nagy örömmel bíztuk magunkat a srácokra, akik teljesen szabad kezet kaptak. A végeredmény pedig még annál is jobb lett, mint amire számítottunk” – mondta Sanyi, a zenekar egyik frontembere.

unnamed_99.jpg

mary_popkids_2.jpg

A videoklip elkészítésében a hazai művészeket egy nemzetközi sztár is támogatta: a Heineken, a világ legnemzetközibb sörmárkája. „A vállalat előszeretettel karol fel olyan kreatív és inspiráló fiatal tehetségeket, akik a zene, a divat vagy a design területén kiemelkedőt alkotnak. Meggyőződésünk, hogy attól lesz sikeres egy világmárka, ha a helyi tehetségek épp úgy inspirálják, mint a globális trendek, ezért fontosnak tartjuk, hogy időről időre olyan kezdeményezések vagy projektek mellé álljunk, amelyek lehetőséget adnak fiatal helyi tehetségek kibontakozására” – mondta Lőrincz Barbara, a Heineken Hungária nemzetközi márkákért felelős marketing vezetője.

09_1.jpg

10171257_10152905904154304_7601880756737022009_n.jpg

A Mary PopKids 2010-ben alakult, de az igazi áttörést a tavalyi Nagy-Szín-Pad! győzelem hozta meg számukra. Jelenleg a négy számos, Young Souls kislemezen dolgoznak, folyamatosan koncerteznek, a Sziget és Volt fesztivált követően pedig nemzetközi színpadok felé veszik az irányt. A srácok mellett a Heineken is a világ nagyvárosaira koncentrál a most induló „Nyiss a városodra” elnevezésű globális kampányával. A kampány helyi aktivitásának célja, hogy felderítse azokat a rejtett, speciális helyszíneket és látnivalókat Budapesten, amelyek egyedivé teszik a fővárost. A Heineken e kampány során arra kérik a fogyasztókat, hogy fogalmazzák meg, számukra mit jelent az igazi, felejthetetlen ötcsillagos nap Budapesten, és osszák ezt meg az Instagramon.

1619487_10153369985174304_528391443174880989_n.jpg

A zenekarral és a Heinekennel legközelebb a Balaton Soundon találkozhatunk, ahol a sörmárka a tőle megszokott módon a legütősebb nappali helyszínen, a Heineken stégen várja a jó zenére és remek hangulatra vágyó partyarcokat. 

A Revolution videoklip itt:

A zenekarról

A Mary PopKids Budapesten alakult 2010-ben. Saját definíciójuk szerint „jövőzenét” játszanak és az energikus, a soul, a funk és az elektronikus zene határait elmosó élő koncertjeikkel szereztek maguknak hírnevet. Megfordultak már az összes jelentős budapesti klubban és néhány havonta teltházas koncerteket adnak az A38 Hajón. Nyaranta folyamatosan fesztiváloznak állandó fesztivál fellépők, többek között játszottak már a SZIGET-, VOLT-, EFOTT-, Pannónia- és Fridge- fesztiválok színpadain is. A 2010-es At The Bar című kislemezt a 2012-ben a Punnany Massif-val közösen írt Mosoly című szám követte. A dalhoz tartozó videoklip a Lángoló Gitárok, Recorder és Quart zenei blogok szerint is az év videója lett, illetve a zenekar megnyerte az év videoklipjéért járó Viva Comet gömböt is. A PopKids 2013 nyarán jelentette meg Nightdrive című dalát és a hozzá tartozó videót, amely szinte azonnal rádiós sláger lett. A fesztiválok nagyszínpadain kopogtató együttes 2014 áprilisában jelentette meg The Blue Inside című bemutatkozó nagylemezét, amely a szakma és a közönség szerint az év egyik kiemelkedő lemeze lett. A 2014-es év az eddigi talán legnagyobb áttörést hozta meg a zenekarnak, akik bemutatkozhattak a VOLT és a SZIGET fesztiválok nagyszínpadain is.

02_1.jpg

11200594_10205513418848278_8691299652260707481_n.jpg

Éder Krisztiánról

Divatfotós, rendező, ex előadóművész, a Moholy-Nagy Művészeti egyetemen diplomázott. Számos díj tulajdonosa, amelyek közül az elsőket, mint popzenész zsebelte be. A Viva Tv Comet gömbjei közül hatot birtokol, egyet saját videoklipje rendezőjeként, ötöt pedig előadóként tudhat magáénak. Emellett négyszer kapott Bravo Otto díjat, illetve a Fonogram díjat is elnyerte. 2013-ban tudatosan szakított zenei pályával, azóta, mint alkalmazott fotográfus, és mint rendező tevékenykedik, hasonló sikerekkel, mint zenészként. A divat és portréfotói mellett személyes indíttatású munkáiról ismerhetjük, mint például a topmodelleket és színésznőket felsorakoztató, No make up és a nemzetközi visszhangot kapó anorexiával foglalkozó sorozata, vagy éppen az Egyenlők zenekarnak készített, romatelepről szóló dokumentarista videoklipje. Fashion Awards díjas kisfilmjei mellett, 2014-ben az év divatfotósának választották.

Szólj hozzá

program Éder Krisztián Revolution Mary PopKids tv/rádió Viva Tv Comet