2015. júl 12.

SpongyaBobbal díszítették a sztárok a gyermekkórházat

írta: budapest24
SpongyaBobbal díszítették a sztárok a gyermekkórházat

Bogi és Miskovits Marci is ecsetet ragadott

Boldog gyermekarcok, barátságos rajzfilmfigurák, színes festékek – Bogi és Miskovits Marci ecsetet ragadtak. A sztárok a Heim Pál Gyermekkórház mentőbeállójának falára a Mancs őrjárat rajzfilmsorozat segítőkész kiskutyái és SpongyaBob mellett a Bubi Guppik vidám sellőit is felfestették, hogy felvidítsák a kórházba érkező gyerekeket.

Bogi a fal díszítése közben saját gyerekkori emlékeit is felidézte. „Amikor kiskoromban kivették a mandulámat, több héten át kórházban feküdtem. Emlékszem, hogy minden mennyire fehér, ingerszegény volt körülöttem, jobban örültem volna, ha engem is a kedvenc rajzfilmfiguráim vesznek körül. Saját tapasztalatból tudom, hogy egy-egy matrica vagy épp egy kedves dal is rengeteg segít a gyerekek hangulatán. A keresztlányaimnak tekintett Panni és Lili imádják a Bubi Guppikat és SpongyaBobot, biztosan elmesélem nekik, hogy én festettem a kedvenc figuráikat a falra” – árulta el a népszerű énekesnő, miközben Miskovits Marcival dekoráltak.

Már kisfiúként is igazi mutatványokat produkáltam a biciklivel, az egyik ilyen alkalommal eltörtem a combcsontomat. Szerencsére nem voltam vele kórházban, a lábamra rakott gipsz pedig pár napon belül tele volt rajzokkal az osztálytársaimnak köszönhetően. Kimondottan örülök, hogy SpongyaBob figurákat festhetek, mert mióta az eszemet tudom, ez a sorozat a kedvencem” – mondta a VIVA fiatal műsorvezetője. „Bevallom, a pálcikaembernél megáll a rajztudásom, de mindig is szerettem volna fejleszteni – erre itt a remek lehetőség. Nagyon örülök, hogy ezzel beteg gyerekeknek segíthetek, remélem, hogy amikor a kórházba érve felnéznek, a kedvenc rajzfilm figuráik majd felvidítják őket” – tette hozzá Marci.

 

Szólj hozzá

bulvár Bogi Heim Pál Gyermekkórház SpongyaBob Bubi Guppik Miskovits Marci tv/rádió