2015. sze 05.

Erdei Zsolt: A gyermekiem miatt már kerülöm a veszélyt

írta: budapest24
Erdei Zsolt: A gyermekiem miatt már kerülöm a veszélyt

Lételeme az adrenalin Erdei Zsolt „Madárnak”, de a bokszoló gyermekei megszületése óta óvatosabban bánik a pofonokkal és a sebességgel is. Ennek ellenére örömmel mondott igent a Telenor kihívására, amikor Istenes Bence - aki nem olyan rég air chairrel repkedett a Duna felett - arra kérte őt, hogy egy quaddal száguldozzon. A sportoló úgy tervezte, vigyáz majd magára, végül mégis egy gödörben landolt, amiből csak segítséggel tudott kijutni.

Egymásnak adják a stafétát hazánk hírességei a Telenor nagyszabású, több hónapon át tartó kihívás-sorozatában, hogy bizonyítsák, semmitől nem félnek és számukra nincs lehetetlen. Legutóbb Istenes Bence Szikszai Johanna modell felkérésére ült egy air chairre, és a Duna felett emelkedett a magasba az extrém vízisport-eszközzel. A műsorvezető egy percig sem gondolkodott azon, kit hívjon ki, még a Duna-parton megírta a feladatot rejtő üzenetet Erdei Zsoltnak. A tavaly visszavonult profi ökölvívó rutinos sofőrnek számít, mégis gödörbe vezette a négykerekűt.

 

„A barátaimnak köszönhetően évente legalább egyszer szoktam quadozni, de most egy kicsit túlbecsültem a gépem és a saját teljesítményemet is. Szerettem volna vigyázni magamra, de mivel alapvetően őrült vagyok és az adrenalin éltet, beleszaladtam egy gödörbe. Ha egy kicsit is kockázatos kalandra vállalkozom, mindig bebiztosítom magam, így az egyik barátomat azonnal fel tudtam hívni, hogy segítsen kiszedni a járgányt” – kezdte Madár, aki a tájékozódást sem bízta a véletlenre. erdei_zsolt_3.jpg

„A korábbi tapasztalataim alapján egyet megtanultam: okostelefon nélkül sehova! A Hipernetnek köszönhetően az erdő mélyén is volt működő netes navigációm, így teljesen szabad voltam, mert biztos lehettem benne, hogy visszatalálok a kiinduló ponthoz. Ráadásul a gödörből való kimentésemet is ennek köszönhetem. Mindenesetre nagyon élveztem az egészet, hatalmas köszönettel tartozom Istenes Bencének, mert állati jó napot szerzett nekem” – árulta el a sportoló, aki első gyermeke megszületése óta visszavett a vagánykodásból.

„Sosem féltem az extrém sportoktól, sőt általában a halál tényétől sem, mégis amióta gyerekeim vannak, mindenben óvatosabb vagyok. 9 éve, amikor a fiam megszületett, tudat alatt egyfajta biztonsági bokszot kezdtem játszani, elkezdtem vigyázni magamra. Azóta bármilyen kicsit is rizikós dologba megyek bele, arra gondolok, hogy ott vannak a gyerekek, akiket fel kell nevelnem” – mesélte Madár, akinek a kalandjáról videó is készült. 

Szólj hozzá

bulvár Erdei Zsolt tv/rádió