2015. sze 11.

Ma este jelentkezik az 1 perc és nyersz! rendhagyó adása

írta: budapest24
Ma este jelentkezik az 1 perc és nyersz! rendhagyó adása

Az 1 perc és nyersz! című családi game show új szériájának forgatása előtt az RTL Klub olyan nővérek jelentkezését várta, akik kedvet éreznek ahhoz, hogy kipróbálják magukat a játékban. A tematikus adást ma este láthatják a tévénézők, ahol a két nővér saját kórházi osztályának megsegítéséért száll versenybe.

egy_perc_es_nyersz_logo_allo.jpg
„Nagyon sok játékos kedvű nővérrel találkoztunk, akik különböző célokkal jelentkeztek” – mondta Négyesi Péter, a műsor kreatív producere. „Erika és Ildikó szentesiek, a saját kórházi osztályukért játszanak. Betegeik ellátásában szeretnének segíteni. Azt mondják, erre a hivatásra születni kell, ők imádják a munkájukat és az egész életük ekörül forog.”

Erika és Ildikó nagyon lelkesen készültek Sebestyén Balázs showjába, ahol egy teljes szektornyi kísérő szurkol majd értük péntek este. „Erre a napra az egész közönség fehérbe öltözött, hogy így bíztassák a nővéreket” – tette hozzá Négyesi.

„Nagyon jó lehetőségnek tartottam, és szerettem volna egy másik oldalamat is megmutatni, hiszen nekünk is van egy vidám oldalunk” – mesélte Sebők Erika. „Én az osztályunk miatt jelentkeztem, úgy éreztem, ezzel a játékkal tudok nekik valami pluszt adni. A belgyógyászaton dolgozom, nagyon nagy a forgalmunk, naponta 15-20 beteget veszünk fel. Így nagyon sűrűn csinálunk EKG-t, jó volna, ha egy ilyen új műszerrel tudnám támogatni az osztályt, erre lenne nagy szükségünk.”

Szólj hozzá

tv RTL Klub tv/rádió