2015. okt 08.

Budapest by night a Heinekentől

írta: budapest24
Budapest by night a Heinekentől

Öt tehetséges fiatal tervező óriási lehetősége: felöltöztethették a Heineken ikonikus sörösüvegeit

Mutasd meg, mit iszol, megmondom, hol mulatsz – ez is lehetne a mottója a Heineken új akciójának. A világ elsőszámú prémium sörmárkája eddig soha nem tapasztalt újdonsággal lepi meg a budapesti éjszaka és a kiváló sör szerelmeseit: őt fiatal magyar designer a város legmenőbb klubjai által inspirálva tervezte meg a Heineken speciális palackjait. A különleges sörélvezethez akció is tartozik, amelynek részeként Instagram-játék is indul számos értékes nyereménnyel és egy VIP-bulival, mint főnyeremény.
www_1.jpg

Budapest by night – ez ma már világszerte fogalomnak számít. A magyar főváros mellett elkötelezett Heineken felkért öt helyi tervezőt, hogy merítsenek ihletet a város éjszakai nyüzsgéséből és készítsenek egyedi palack-designt a legmenőbb klubokba. A Ghyczy Diana, Gryllus Ábris, Kenczler Marci, Kiss Miklós és Polgárdi Ákos által tervezett limitált Heineken City Club Edition palackokkal olyan közkedvelt helyszíneken lehet majd találkozni, mint az Akvárium, a Hello Baby, az Ötkert, a Tesla és a Trafiq.

 „A Heineken elkötelezett rajongója Budapestnek és a kreatív iparnak. Folyamatosan keressük a lehetőségeket arra, hogy tehetséges fiatalokkal dolgozhassunk együtt az ő világukra nyitva – mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márka menedzsere. „Nagy örömünkre szolgál, hogy globális márkaként ismét lehetőséget adhattunk helyi tervezőknek arra, hogy megmutassák a bennük rejlő kreativitást. Ezekből a fiatalokból, az ő ötleteikből és sokszínű fővárosunkból mi is folyamatosan táplálkozunk, és részben ennek köszönhető a márka fenntartható sikere ” – tette hozzá Barbara.

A palackok bemutatóján Böszörményi Nagy Gergely, a Design Terminál vezetője is méltatta a kezdeményezést: „Nem véletlen, hogy a Heineken volt a Design Terminál első stratégiai partnere a globális márkák közül” – mondta el. „A holland vállalatok híresek arról, hogy élen járnak az alkalmazott kreativitás terén, ezt a szemléletet hozza Magyarországra is mostani akciójával a Heineken márka. Ezek a palackok nemcsak bemutatkozási lehetőséget adnak a fiatal tervezőknek, de közelebb is hozzák a dizájn világát a fiatalokhoz.”

Nyiss Budapestre #openbudapest hashtaggel!

A különlegesen feldíszített üvegekből igazán cool a sör, de ezzel még nem ér véget a Heineken akciója. A limitált palackok piacra dobásával egyidejűleg Instagram-játék is indul, amellyel többek között Iphone 6-ot, GoPro kamerát és egy tizenöt főre szóló Ultimate VIP estét is lehet nyerni. A fogyasztóknak a játékban való részvételhez nincs más dolguk, mint egy olyan #openbudapest hashtaggel ellátott bulifotó feltöltése az Instagramra, amelyen valamelyik Heineken City Club Edition palack is szerepel.

A kampány kreatív részét képzi a Heineken Partyradar is, amely az Akvárium, a Hello Baby, az Ötkert, a Tesla és a Trafiq telitettségét mutatja majd meg.  A Bajcsy-Zsilinszky úton kihelyezett épületháló segítségével mindenki megtudhatja, hogy az este hol van a Budapest legjobb bulija.

A játék időtartama: 2015. október 5 – november 13.

A játékról bővebb információ itt: openbudapest.heineken.com

A Heinekenről

A világ kétszáz országában kapható Heineken eladási volumene alapján az első számú globális prémium sörmárka. A Heineken nem csupán egy sör a sörpiacon. Olyan élmény, amely képek, érzések és érzelmek útján ébred mindenkiben bárhol és bármikor. Kellemesen telt ízét, a speciális gyártási technológiának és az egyedi "A" sörélesztőnek köszönheti, amelyek 1873 óta garantálják a teljes élvezetet. A HEINEKEN soproni sörgyára 2004 óta gyártja a kifogástalan minőségű Heinekent, amit a magyar piac mellett 6 országba exportálnak.

Fogyasszuk felelősséggel!

Szólj hozzá

program Heineken