2015. okt 20.

Magyar filmes siker Cannesban

írta: budapest24
Magyar filmes siker Cannesban

Két arany delfint is elnyert a Greenroom a vállalati filmeknek rendezett nemzetközi versenyen. A Cannes Corporate TV&Media Awardson aranyat még nem nyert magyar alkotás. 

cannes2.jpg

Birinyi Gábor (MOL Group), Walton Tamás (Greenroom), Dominic Köfner (MOL Group), Mankovits Marcell (Greenroom), Kolesár Krisztián (Greenroom)

Cannes, Franciaország – Az idei Cannes Corporate Media & TV Awards nyertesei Cannesban, a Palm Beach-en vehették át díjaikat. A világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiváljáról a magyar nyertes a Greenroom Reklámügynökség két arany trófeával térhetett haza. 

A nemzetközi versenyre 772-en jelentkeztek, 40 országból (köztük Ausztrália, Brazília, Egyesült Arab Emírségek, Hollandia, Hong Kong, Japán, Katar, Németország, Singapúr, Svérdország, Thaiföld, Kanada, USA és Oroszország). 152 filmet 36 kategóriában díjaztak Arany, Ezüst és a Fekete Delfin Trófeával. A nyertesek részletes listája megtalálható a fesztivál honlapján.

cannes1.jpg

Mankovits Marcell (Greenroom), Walton Tamás (Greenroom)

A magyar díjnyertes filmek

Magyarok még soha nem nyertek aranyat a Cannes Corporate Media & TV Awardson (tavaly az Opera imázsfilmje ezüst delfint nyert), de most egyből kettőt is hazavihettek. 

A Greenroom a “MOL Group - UPPP Campaign Video 2014: Enter if you Dare!”

 filmjével nyert arany díjat az integrált kommunikáció kategóriában. A zsűri a díjátadón kiemelte, hogy ebben a kategóriában rendkívül erős volt a mezőny, ezért három ezüst díjat is kiosztottak az arany mellett. A nyertes film a 13 országban futó UPPP toborzó kampány részeként földtudományi és olajmérnöki képzésben résztvevő hallgatók figyelmét hívta fel, az egyetemisták részére indított virtuális olajfúró versenyre.  (rendező: Mankovits Marcell)

Hosszú verzió film (5 min)

A Greenroom másik első helyezett filmje, a Magyarországon már négy díjat besöprő, NESTLÉ Purinának készített „HEROSZ Happy Hours Animal Shelter Digital Campaign”, a  Szponzoráció, Non-profit, CSR kategóriában vihetett el Arany Delfint. A kisfilm az 1 %-os adókért küzdő videók kliséit parodizálva szerzett jelentős adományokat a PURINA által támogatott Herosz Állatotthonnak. (rendező: Sós  Bálint) 

 logo_cannes_corporate_media_tv_awards.jpg

Stábok: 

MOL GROUP UPPP FILM 

Megbízó: MOL GROUP

Head of Group Corporate Communications, Vice President: Dominic  Köfner

Head of Digital Marketing and Communications: Birinyi Gábor

Ügynökség: Greenroom 

www.greenroom.hu

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Account director: Botos István

Senior szövegíró: Jávor Bence

 Produkció: Top Dog Films 

www.topdog.hu

Rendező: Mankovits Marcell

Operatőr: Győri Márk

Vágó: Győri Márk, Mankovits Marcell

Gyártásvezető: Nikléczy Attila

Forgatókönyv: Mankovits Marcell

Utómunka: Digital Apes 

HEROSZ HAPPY HOURS FILM

Megbízó: Herosz Állatotthon

Ügynökség: Greenroom

www.greenroom.hu

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Account director: Botos István

Senior szövegíró: Jávor Bence

Account manager: Pomozi Bernadett

Produkció:

Rendező: Sós Bálint

Operatőr: Garai Gábor

Vágó: Szabó Tamás

Gyártásvezető: Násztor Bence

Hang: Kiss Attila 

Szólj hozzá