2015. nov 18.

Rázós helyzetbe került Puskás Peti

írta: budapest24
Rázós helyzetbe került Puskás Peti

Végtelen utak, féktelen száguldás, a vezetés nyújtotta szabadság – Puskás Peti imád a volán mögött ülni. Az énekes korábban egy sportkocsi őrült tempóját is kipróbálta már, de olyan rázós helyzetbe még sosem került, mint amilyet Iszak Eszti miatt kellett átélnie. A csinos műsorvezetőnő a Telenor Kihívás-sorozatában adta át Petinek a stafétát, és egy minden eddiginél nehezebb terepre küldte a sztárt.

puskas_peti_vezet4.jpgMagabiztos, jó vezetőnek tartja magát Puskás Peti, mégsem mondana nemet egyetlen alkalomra sem, amikor a volán mögé ülhet tökéletesíteni a tudását. Saját és mások biztonságának érdekében fontosnak tartja a lehetséges vészhelyzetekre való alapos felkészülést, így boldogan vállalta a Telenor Kihívásában Iszak Eszti felkérését: egy különleges megoldásokkal nehezített tanpályára látogathatott.

„Nagyon régóta szerettem volna kipróbálni egy ilyen pályát. Különösen a tél közeledtével, nem lehetünk eléggé felkészültek, ha például a síkos úton megcsúszik az autó vagy egy másik jármű hibája miatt kell gyorsan reagálni. A felkészülés ott kezdődik, hogy ne vezetés közben keresgéljük a megfelelő útirányt, így én is félreálltam az autóval, míg a Hipernet segítségével kiderítettem, merre találom a Groupama tanpályát. A neheze csak ezután jött, amikor az oktató telefonon keresztül egyre húzósabb feladatokat adott. Bevallom, még ilyen szervezett körülmények között is rendesen megijedtem, amikor a vízzel csúszósabbá tett rázópad kilökte oldalra a kocsi hátulját. Elsőre nem is sikerült korrigálni, többször meg kellett ismételni a feladatot, mire biztonsággal ki tudtam jönni belőle” – árulta el az énekes, aki nem először került rázós helyzetbe.

„Négy éve van jogosítványom, eddig kétszer kerültem olyan helyzetbe, ahol csak a szerencsének köszönhetően nem lett nagyobb baj. Imádok vezetni, de a városban többnyire kerékpárral közlekedek – így sosem fáj a fejem a parkolás miatt. A fellépések, vagy a vidéki színházi munkáim miatt azonban egyre gyakrabban autózom. Mivel nincs saját kocsim édesapámét szoktam kölcsön kérni vagy bérelek egy kisebb autót”” – vallotta be a The Biebers frontembere, akinek izgalmas kalandjáról még videó is készült. 

A Telenor nagyszabású, hónapokon át tartó kihívás-sorozatában hírességek kérik fel egymást egy-egy különleges feladatra, hogy bebizonyítsák, számukra nincs legyőzhetetlen akadály. Legutóbb Iszak Eszti a Nyíregyházi Állatparkba látogatott, de hogy ki lesz Puskás Peti kihívottja, az hamarosan kiderül...

Szólj hozzá

program Puskás Peti The Biebers