2015. nov 25.

„Egy kis elégtétel volt bennem”

írta: budapest24
„Egy kis elégtétel volt bennem”

Exkluzív interjút adott a Házon kívülnek a fagyállós gazda

Hét év börtönt kapott első fokon az a vácszentlászlói férfi, aki fagyállót tett a borába. Abból később ivott egy betörő, aki végül mérgezésben meghalt. Az ítélet után a gazda exkluzív interjút adott az RTL Klub Házon kívül című műsorának. A teljes interjút ma este 22.25-kor láthatják a nézők.

fagyallo1.jpgAz utóbbi napokban a sajtó és a politika is kiemelten kezelte a vácszentlászlói férfi tárgyalását és az első fokú ítélet eredményét. A gazda a tárgyaláson azt mondta, megelégelte, hogy valaki állandóan megdézsmálta az italát, ezért tett fagyállót a meggyborába. Azt állította, nem akart senkit megölni, csak meg akarta leckéztetni a tolvajt. A bíróság azonban emberölés kísérlete miatt ítélték el. Vajtai Pál a Házon kívülnek adott exkluzív nagyinterjújában többek között elmondta, hogy „akkor egy kis elégtétel volt bennem, hogy elvitték, de meg sem fordult a fejemben, hogy ebből baj lesz.”

Vajtai Pál most otthon van, szabadlábon védekezik. A gazda a fiatal tolvaj haláláról az RTL-nek azt mondta, hogy nem kellett volna bemásznia a kertjébe: „Legbelül sajnálom, hogy elhunyt ez a gyerek, mert én senkinek nem akartam bajt okozni, de ha egy lapra leírjuk egyik oldalra az én hibáimat, másik oldalra a másik oldal hibáit, akkor inkább a javukra billen, hogy nem kellett volna ennek megtörténnie.”

fagyallo2.jpgVajtai Pál pincéjében még van pár deci abból a meggyborból, amit saját maga készített, és néha megiszik belőle egy pohárral. A stábnak azt mondta, egy gyenge pillanat volt, amikor 2 liter fagyállót töltött a borba, de akkora már annyira elege lett a folyamatos lopásokból, hogy meg akarta leckéztetni a tolvajt. A hordó alján volt még egy kis maradék bor, abba töltötte a fagyállót, és a keveréket meg is kóstolta. „Olyan dühös és fölháborodott voltam, még ki se köptem, amit megkóstoltam, lenyeltem, mert nem gondoltam, hogy ez annyira veszélyes” – mondta a Házon kívül riporterének, és azt is elmesélte, hogy miután észrevette, hogy loptak a borából, ahhoz már nem volt mersze, hogy szóljon a rendőröknek.

A gazdáról és az elhunyt tolvaj édesapjáról készült riportot szerda este 22.25-kor láthatják az RTL Klub Házon kívül című műsorában.

Szólj hozzá

RTL Klub Házon kívül Vajtai Pál