2015. nov 25.

Bejött a netes ismerkedés a SuperStereonak

írta: budapest24
Bejött a netes ismerkedés a SuperStereonak

A népszerű csapat volt a Class Utas legutóbbi vendége

Nem tartja magát jó hangúnak a SuperStereo sztárja, ezért keresett maga mellé énekest a formáció megalapításakor. Többek között ez is kiderül a Class Utas legújabb adásából, amelyben Garami Gábor vendége ezúttal Laskai Viktor és Darabos „Dé” Dávid volt. A Class FM népszerű webes műsorában az ország legkedveltebb előadói ülnek be Gábor mellé a rádiós autójába, és vallanak magánéleti kérdésekről, szakmáról, és tervekről is.
superstereo_classutas.jpg

Formációt alapítani nem egyszerű, különösen akkor, ha az ember nem tud énekelni. Pontosan tudja ezt Laskai Viktor is, aki 2008-tól 2014-ig önálló dj-projektként működtette a SuperStereot. A zenész körülbelül egy éve döntött úgy, hogy énekes produkcióként szeretné folytatni, ehhez azonban először meg kellett találni a megfelelő partnert. A Class Utasban Garami Gábornak elmesélte, az internetnek és egy szerencsés véletlennek köszönheti, hogy rátalált Darabos „Dé” Dávidra.

„Volt pár dal a gépemen, amihez szerettem volna egy énekest, mert hamar rá kellett jönnöm, nekem ez nem fog menni, nem vagyok egy Rigoletto” – kezdte nevetve Viktor, akinek a figyelmét egy kiposztolt videó hívta fel Dávidra. „Mondtam Tariska Szabinak, a szövegírónknak, hogy ’Figyelj, ez a srác baromira tuti, ez a hang kell’. Neki is nagyon tetszett, ezért azonnal írtam Dávidnak, aki abszolút nyitott volt mindenre és el is kezdtük a munkát” – emlékezett vissza Viktor.

Nem ő az egyetlen azonban, aki a közösségi hálónak köszönhetően lelt zenekarra, Garami Gábor is sikerrel talált zenésztársakat a neten. „2007-ben Amerikába mentem, ahol egy éven keresztül egy los angelesi zeneiskolában tanultam. A gyakorláshoz szükségem volt zenekarra, ezért zenei fórumokon hirdettem, hogy dobos vagyok és bandát keresek. Három hét alatt sikerült csapatot találni, akikkel aztán rendszeresen próbáltunk és koncerteztünk is” – mesélte a Class FM népszerű műsorvezetője.

Hogyan kell villamoson csajozni, kivel szokták összekeverni Dávidot, hogyan készülnek a SuperStereo dalok és milyen terveik vannak a jövőre nézve? Kiderül a Class Utas legújabb adásából, amely a leghallgatottabb rádió Facebook oldalán és a www.classfm.hu-n is elérhető.

Sztárvendégek, friss ötletek, meglepetések és szokatlan helyzetek - Class Utas minden héten a Class FM Facebook oldalán!

Szólj hozzá

Class Fm Class Utas