2015. nov 25.

Karitatív kezdeményezéshez csatlakoztak a ’Shrek a musical’ szereplői

írta: budapest24
Karitatív kezdeményezéshez csatlakoztak a ’Shrek a musical’ szereplői

A Shrek musical sztárjai, Csonka András, Várhegyi Lucas Palmira és Serbán Attila érkezetek Egerszalókra, ezúttal nem fellépni vagy pihenni, a cél karitatív tevékenység részeként a helyi turisztikai értékek népszerűsítése volt.

„Városi gyerekek kiszabadultak és kipróbálhatták azokat a dolgokat, amiket elragadtatással néztem a helyszínen – kezdi Csonka András – lázasan ébredtem reggel, de tudtam, ezt nem hagyhatom ki, mert tevékenyen tehetek azért, hogy valami szebb és népszerűbb legyen –meséli a jótékonysági felkérések fontosságát a szívén viselő András, aki a Shrekben Szamár szerepét alakítja majd. – Egerszalókon nem jártam még, ellenben Egerben sokszor megfordultam, nem gondoltam, hogy ez a kis falu ennyi gyönyörű turisztikai értéket rejt magában. A barlanglakások teljesen lenyűgöztek, az meg, hogy engedték nekünk berendezni az egyik lakóegységet külön megtiszteltetés volt számomra.”

dsc_3065.jpg

A helyi, marokkói hangulatú szálloda meghívására érkeztek a sztárok Egerszalókra, a kezdeményezéstől azt remélik, hogy az Eger közeli település értékeit általuk többen megismerik majd. Ennek érdekében bevonták őket a vidéki munkákba is.

 „Nagy örömmel csatlakoztunk és segítkeztünk a munkákban- veszi át a szót a Rising Star győztese Várhegyi Lucas Palmira, aki afrikai származása miatt szinte hazajár az egerszalóki és felsőtárkányi afrikai hotelekbe. – sosem fontam még kerítést és tereltem birkát, itt most ebből is kivehettem a részemet. –mosolyog.”

A Shrek musical szereplői nagy kedvvel vágtak bele a munkákba, de persze a humor sem maradhatott ki a napból, köszönhető a mindig mókás Serbán Attilának, aki a darabban térden állva játsza végig Farqard nagyúr szerepét.  

„A vidéki életet mindig is csodáltam, így nem esett nehezemre egy kis takarítás, kerítésfonás, ásás, kőfejtés és jurta építés. Bevallom azért elfáradtam a nap végére, bár a jurta építésnél nekem sikerült a legkisebb követ megtalálnom - nevet-, de azért az ásásban az élen jártam.

A kerítésfonás, báránykihajtás, jurta építés próbára tette a vendégek, de a Shiraz Hotel csapatával közösen gyorsan haladt a munka, melynek végét közös helyi étkekből összeállított menüsorral zártak a szabadban, amihez a teavizet Palmira segítségével forralták fel, hiszen a lány volt az egyetlen, akinek szinte azonnal sikerült tüzet csiholni hozzá.

A mozgalmas nap után a sztárok este a szálloda wellnessében pihentek meg, ahol színes marokkói koktélokkal koccintottak a sikeres „küldetésre”!

Szólj hozzá

bulvár