2015. dec 16.

Pohárköszöntővel tisztelegtek Frank Sinatra előtt a sztárok

írta: budapest24
Pohárköszöntővel tisztelegtek Frank Sinatra előtt a sztárok

100 éves lenne a legendás énekes

Frank Sinatra idén, december 12-én ünnepelte volna 100. születésnapját. Ennek apropóján Keresztes Ildikó, Gáspár Laci, Vastag Tomi és Gájer Bálint is tisztelgett a „Hang” előtt, és az énekes kedvenc whiskyjével mondott pohárköszöntőt. vastag_tomi.jpg

My way, New York, New York és számtalan megunhatatlan sláger, amelyek révén Frank Sinatra most is köztünk él. A swing nagymesteréről köztudott volt, hogy mindenből a legjobbat kereste, így a tennessee-i párlat is meghatározó szerepet töltött be az életében, amelyet előszeretettel osztott meg barátaival és új ismerőseivel is, mondta egy korábbi nyilatkozatában az énekes fia, Frank Sinatra Jr.

„Az Öreg Kékszemű” szombaton lett volna 100 éves, és ebből az alkalomból hazánk sztárjai - Gáspár Laci, Vastag Tomi, Keresztes Ildikó és Gájer Bálint - a facebookon és instagramon tették közzé jókívánságaikat egy pohár ital társaságában, ezzel emléket állítva Jack bácsi és Frank különleges barátságának is. Vastag Tomi nagy rajongója a legendás énekesnek.

keresztes_ildi.jpg 

„Régóta közel áll hozzám Sinatra stílusa, hiszen kiskoromban az ünnepekkor apu mindig feltette a tipikus karácsonyi lemezét, én fürödtem közben, aztán a Jézuska meghozta az ajándékokat. Ennek köszönhetően nagyon pozitív emlékeim kötődnek hozzá, de nem csak ezért kedvelem. Néhány éve a fiatal Sinatrát játszom egy darabban, szombaton pedig Gájer Bálinttal léptünk fel a Sinatra 100 showban” – árulta el Tomi, aki mellett Gájer Bálint és Gáspár Laci is köszöntötte Franket.

gajer_balint.jpg

„Frank Sinatra mindenben a minőséget képviselte és nem engedett belőle, erre törekszem én is az életem minden területén. A legfontosabb ebből a szempontból a zene, amiben tényleg maximalista vagyok, de igaz ez az autókra is. Az életem 75 százalékát kocsiban töltöm, így lényeges, hogy jól érezzem magam benne” – kezdte a sztár. „Volt olyan időszak, hogy biciklivel jártam dolgozni, de ha nem engedhettem meg magamnak a jó minőségűt, inkább gyalogoltam. Nem kötök kompromisszumot, így ruhákból, autókból és italokból is a legjobbat választom, például Frank Sinatra kedvenc whiskey-jét, amit nagyon szeretek” – tette hozzá Gáspár Laci.
gaspar_laci.jpg

Keresztes Ildikónak ezzel szemben inkább a húszas évek Amerikáját juttatja eszébe Sinatra. „A swinges világot, a hollywoodi dívákat és a jó partikat idézik nekem a dalai. A New York, New York-ot sokszor énekeltem a pályám elején is, amikor menő éjszakai bárokban léptem fel, úgy képzelem, hogy valami olyasmi lehetett Sinatra korában is az élet. Elit környezet, szép ruhák, minőségi italok, akkoriban nagyon tudtak élni az emberek. Néha szívesen visszarepülnék, és kipróbálnám magam a ’20-as évek Amerikájában is” – vallotta be Keresztes Ildikó, aki szintén egy posztban köszöntötte az „Öreg Kékszeműt”. 

Ahogy a sztárok, úgy a Jack Daniel’s is a mértékletes alkoholfogyasztás híve, fogyaszd Te is felelősséggel.

Szólj hozzá

Frank Sinatra Jack Daniel’s