Fogadd meg, hogy ezentúl mértékkel!
Felelős alkoholfogyasztásra ösztönöz a Heineken
Az újévi fogadalmat tett fiatalok ezreit motiválja a világ első számú prémium söre most induló kezdeményezésével. A Heineken felelős alkoholfogyasztást népszerűsítő kampányának célja, hogy párbeszéd alakuljon ki a fiatalok között, és rávegyék egymást arra, hogy mondjanak nemet a túlzott alkoholfogyasztásra.
A HEINEKEN a közelmúltban végzett globális kutatást arról, hogy a 21 és 35 év közötti prémium sört fogyasztók miként viszonyulnak az alkoholfogyasztáshoz. A világ legnemzetközibb sörmárkáját ez a felmérés inspirálta kampánya elindítására, hiszen a kutatás eredménye egyértelműen azt mutatta, hogy a fiatalok szerint mérték kell. A vizsgált korosztály mindemellett rámutatott arra is, hogy a párválasztás során fokozottan nézi, hogy a másiknál mennyire ürül a pohár.
„A kutatás bebizonyította, hogy a kulturált alkoholfogyasztás tudatos döntés a mai fiatal felnőttek körében, ugyanakkor úgy gondoljuk, hogy ösztönözni kell még őket a mértéktartásra. Bízunk abban, hogy a fogyasztóink így év elején nyitnak felhívásunkra, és sikerül motiválni őket a felelős alkoholfogyasztásra”– mondta Lőrincz Barbara, a Heineken group márkamenedzsere.
A „Holding Out for a Hero” Bonnie Tyler egyik leghíresebb dala, ami 1984-ben debütált a Gumiláb című filmben. A fülbemászó zene azóta felcsendült már többek között a Banditák és a Rövidzárlat című filmben, valamint a Shrek 2 mesefilmben. A magyar nagyközönség pedig legutóbb Gáspár Laci nagyszerű előadásában hallhatta újra a brit énekes dalát.
Az integrált kampány részeként a márka készített egy reklámfilmet Bonnie Tyler mindenki által ismert „Holding Out For A Hero” című dalával. A feldolgozással a Heineken célja az, hogy a nők segítségével megszólítsa a fogyasztókat, és arra ösztönözze a férfiakat, ne érezzék úgy, hogy több kör alkoholt kell elfogyasztaniuk csak azért, hogy a nők szemében vonzók, viccesek vagy jó táncosok legyenek.
A reklámfilm itt nézhető meg.
A Heineken hosszú évek óta fontos küldetése, hogy meggyőzzön mindenkit arról, hogy a kulturált sörfogyasztás egy felnőtt, a korlátaival tisztában lévő ember számára a kiegyensúlyozott élet része lehet. A Heinekenről
A világ kétszáz országában kapható Heineken eladási volumene alapján az első számú globális prémium sörmárka. A Heineken nem csupán egy sör a sörpiacon. Olyan élmény, amely képek, érzések és érzelmek útján ébred mindenkiben bárhol és bármikor. Kellemesen telt ízét, a speciális gyártási technológiának és az egyedi "A" sörélesztőnek köszönheti, amelyek 1873 óta garantálják a teljes élvezetet. A HEINEKEN soproni sörgyára 2004 óta gyártja a kifogástalan minőségű Heinekent, amit a magyar piac mellett 6 országba exportálnak.
A Heineken több mint tíz éve indította el az Enjoy Heineken Responsibly kezdeményezését, amely a felelős alkoholfogyasztás fontosságára hívja fel a figyelmet.
Fogyasszuk felelősséggel!